Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Lissan - 16 maj 2008 21:13

Jag har äntligen fått en inbjudan till Ravelry ! Och där har ni orsaken till att min stickning har gått på lågfart den senaste tiden.....


Timmarna framför datorn rusar iväg och ögonen står verkligen i kors.  Nu har jag tittat så mycket att jag börjar se att en del av de fantastiska mönstrena kommer igen och igen. Men vilka fantastiska mönster.

Då ska jag återgå till att producera någontingn själv :)))


Av Lissan - 16 maj 2008 19:52

Snart börjar det hända saker i Lace Mystery. Designern stängde ner Mystery Lace, det inträffade några mindre trevliga saker som jag inte riktigt hann vara med på. (kanske pga av att min engelska inte är så bra som den borde vara )Dessutom var Susan med om en trafikolycka och kunde inte arbeta på full fart. Nu är mysteriestickningen förlagd till en annan sight och med betydligt färre medlemmar, dessvärre är många "newbies" fortfarande med. Det här kan verkligen bli spännande. Hoppas att Susan R har förstått att det är KAL:ens medlemmar som ska hjälpa och stötta varandra och att hon ska bara skymta sådär i bakgrunden:))) Av vad jag kan förstå så kommer den första ledtråden att släppas i nästa vecka.  Jag längtar !


Ovido - Quiz & Flashcards