Alla inlägg den 10 april 2009

Av Lissan - 10 april 2009 14:26

Nu har jag kommit igång med att sticka en mörklila sjal. Garn & mönster vann jag i stickameras Alla Hjärtans Dag tävling. Det känns lite ovant att sticka med stickor nr 8, men det går undan.

Av Lissan - 10 april 2009 14:23

Äntligen har jag rosa garn på sticknålarna :)

Det ska bli en handuk och mönstret har jag hittat här. Garnet fick jag i mitt Garn & Kaffe byte.

Av Lissan - 10 april 2009 14:08

Ännu ett projekt har blivit klar. Det är en axelvärmare med knäppning.

Den är underbar att kura i. Mönstret har jag hittat här.

Av Lissan - 10 april 2009 14:05

Nu är jag klar, äntligen, med min botticelli kofta. Den har varit underbart rolig att sticka. Inte helt enkelt mönster, nåväl jag har klantat mig ordentligt flera gånger, men det är bara att bita ihop och riva upp. Jag har provat den och storleken blev perfekt.

Jag vet att några av mina kompisar brukar kika in här, och till er säger jag:

Ännu en  gång,  TACK !!! för den underbara presenten.

Ovido - Quiz & Flashcards