Alla inlägg den 11 december 2008

Av Lissan - 11 december 2008 19:08

Jag har bara köpt en present (i München) men OK den är helt otrolig... Törs inte skriva här vad det är, men den är till någon som har muckat IDAG. Grattis gubben !!!!


Kaxiga jag som skulle köpa garn i Tyskland och kanske sticknålar, vill bara berätta att något sådant har jag inte ens sett, inte någonstans...Och jag har tittat och gått i två hela dagar. Nåja det finns vansinnigt mycket fint garn här hemma, så jag är inte ledsen. Vi har haft det helt underbart, min bror har gjort det toppenbra. Vilken service, han har hämtat och skjutsat, guidat och förmanat.  Tänk själv, helt plötsligt har man 6 personer inneboende i en liten lägenhet. Och de vill hinna med så mycket som möjligt på bara några få dagar. Dessutom har vi fått lära oss något som vi inte kände till. På söndagar är hela shopping-Tyskland STÄNGT. Inte ens IKEA är öppet, här hemma tror jag att IKEA har stängt högst 3-4 dgr per år.

Men då fick vi istället SE en hel del.

Tack snälla lillebror, vi kommer gärna tillbaka och hälsar på.

Ovido - Quiz & Flashcards