Alla inlägg den 12 december 2008

Av Lissan - 12 december 2008 19:33

Idag har vi haft en tyst minut för en arbetskamrat som inte längre finns med oss. Han försvann alldeles för fort, pensionen väntade i krokarna, men tyvärr, tiden var ute....


Jag har kommit på mig själv flera gånger de senaste veckorna, du finns i mina tankar, minns dina finurliga kommentarer.


Tanken slår en, är det verkligen så här det ska vara, man jobbar och sliter och längtar efter pensionen, men blir dragen vid näsan, precis när det börjar närma sig.....

Det är verkligen tur, att ingen av oss vet. Det är bara att fånga varje dag. Och att göra den till något speciellt.

Av Lissan - 12 december 2008 19:25

Jag har också anmält mig till stickameras julklappsbyte. Väntar med spänning varje eftermiddag, har det kommit något paket idag ?  Mitt paket gick med posten den 10:e, hoppas verkligen att mottagaren ska bli nöjd. Mitt riktmärke är att ge bort något som jag skulle bli jätteglad över att få själv. Hoppas att det fungerar...

Av Lissan - 12 december 2008 17:44

Det har tagit lite tid men nu har jag kommit till skott....

I somras, när jag fick frågan vad jag önskade mig, så svarade jag GARN!!!Mina kompisar skakade säkert på huvudet när jag inte såg, men jag fick en stor slant att handla garn för. Och jag har tittat och funderat och surfat runt, och till slut så är det en sån här som jag har fastnat för, visst är det typiskt Lissan !? Förhoppningsvis så sitter jag och stickar för fullt i mellandagarna, håller tummarna för det.


Ovido - Quiz & Flashcards