Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Lissan - 6 augusti 2008 19:40

Ja, jag hör också till den skaran, efter i sommar...

Vilken pers, före alltså, min städgalna dotter har verkligen hållit ångan uppe, även på mig. Vi har städat och städat, och jag måste verkligen erkänna att det var inte en dag för tidigt. Och nu menar jag de där ställena som man inte städar grundligt varje torsdag. Oj , oj älskade lillgumma, det ska bli skönt att komma till vardagen igen (jobbet) och inte arbeta med samma muskler...

Men själva födelsedagen, ja den är svår att beskriva. Nu har det gått en tid och jag börjar kunna smälta det hela. Vilken dag och vilka presenter, vardagsrummet har sett ut som en blomsterhandel med väldigt exklusiva blommor. Och vilka presenter sen, jaa än en gång, Tack ! så hemskt mycket. För att nämna bara en sak, från mina älskade arbetskompisar fick jag ett väl tilltaget presentkort på IKEA, så förra helgen gjorde jag IKEA, i Haparanda, hela helgen. Jag gjorde ena otroliga fynd, och hade en väldigt trevlig helg.


Ovido - Quiz & Flashcards