Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Lissan - 8 februari 2009 15:54

Och här kommer den sista tävlingen för idag. Titta in och läs själva,

vilka priser. Man häpnar, vilken generositet.

Av Lissan - 8 februari 2009 15:33

Hittade ytterligare en tävling, nu är det en ursöt ask som lottas ut. Fortsätter att hålla tummarna. (fniss)

Titta in hos Allt o inget med Jeanette så får du se.

Av Lissan - 8 februari 2009 13:52

Tävling hos Prinsessan och jag , nu kan vi börja att snacka priser. Titta in hos henne. Vilka priser, oj,oj. Nej, nu får jag ta fram stickningen igen. Det här går ju inte.

Av Lissan - 8 februari 2009 13:40

Ännu en tävling, denna gång hos Lines Lycka, hos henne kan man välja mellan två olika vinster, om man skulle ha turen att vinna. Båda var jättefina men jag hoppas på den marockanska lyktan och kuddfodralet.

Av Lissan - 8 februari 2009 13:29

Jag har hittat massor med tävlingar, och det är enbart lyxvinster.  Den här tävlingen är hos Kallholmen och man tävlar om ett litet sängbord. Jag forsätter att hålla tummarna. Herreg-d på det här viset blir det ingenting stickat !

Av Lissan - 8 februari 2009 13:09

Titta här ! En tävling där man kan vinna keramikhjärtan och en ROSA förpackning med champange och grädd té. Den är hos Eikkala - Den lilla inredningsbloggen. Och som alla vet ÄLSKAR jag rosa. Hoppas på tur.

Av Lissan - 8 februari 2009 12:42

Här kommer nästa tävlig. Hos Julias Vita Drömmar kan man tävla om något verkligt lyxigt. Superkoncentrerat tvättmedel och sköljmedel som doftar Kanel och Jasmin, bara tanken, Oj!! Håller tummarna.

Av Lissan - 8 februari 2009 12:13

Här hittade jag nästa spännande tävling. Hos Sirligt kan man vinna ett par ursnygga galgar, faktiskt de snyggaste jag har sett. Vill ha...

Ovido - Quiz & Flashcards