Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Lissan - 15 februari 2009 20:44

Jag har hittat en blogg med otroliga bilder, ögonen går nästan i kors, så vackert. En tävling finns också hos noll54 interiör. Två toppenfina vinster.

Av Lissan - 15 februari 2009 19:29

Vilken tur ! Jag vann stickameras Alla Hjärtansdag tävling. Så roligt, nu får jag sticka mej en skön sjal att kura i. Men vilken färg ska jag välja, alla var så fina, chokladbrun eller lavendel. Måste sova på saken.


Av Lissan - 15 februari 2009 18:10

Mina februarisockor blev en uppskattad Alla Hjärtansdag present till tonårsdotter. De blev nätta och söta, jag stickade ungefär samma häl som på mönstret men en trubbigare tå. Nu går jag bara och längtar efter att få se vilken mönster som blir stickameras mars mönster.

Av Lissan - 15 februari 2009 18:02

I fredags fick jag mitt paket med Garn & Te. Tack snälla Birgitta ! Du prickade av helt rätt, Noro sockgarn i blå-lila-gröna nyanser supersnyggt Addilace rundsticka  och ett väldigt gott rött te med smak av bl a smultron-hallon och malva-hibiscus. Jag log hela kvällen:)

Ovido - Quiz & Flashcards