Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Lissan - 10 mars 2008 19:28

Ska jag vara riktigt ärlig, så tyckte jag inte att dominosockarna  var så där jättefina, men de såg ut att vara en riktig utmaning.  Och för en som bara har stickat en prov med dominorutor, så lite spännande är det.

 Ett litet tips, om du har tänkt ge dig i kast med dessa, sticka med 6 strumpstickor och 5 nystan. Men sticka inte runt på alla rutorna, utan fram och tillbaka, en ruta i taget, då blir det inte lika mycket garntjorv. Det är nämligen det som jag tycker är värst. Och välj ett garn och en färg som du gillar, i mitt fall blev det "glass-färger". Se tidigare inlägg. Nu närmar jag mig hälen med stormfart, och då blir det spännande.  Men en sak, det är vansinnigt roligt att sticka dominorutor, det är inte sista gången för min del.

Ovido - Quiz & Flashcards